2010-09-19 Valdag.

Har ikväll sett en professor i statsvetenskap visa sina manchettknappar och strumpor med valar på. För det är ju valdag. Fyndigt värre!

I helgen har vi haft Regina och Johnny i Göteborg - bästa helgen på länge om ni frågar mig! Hur roligt som helst! I torsdags kom de, och sen dess har vi ätit och druckit snudd på konstant. Mycket trevligt sällskap och mycket gott i glas och på tallrikar.

Bland annat en mini-vinprovning, med en italienare, en spanjor och en argentinare i glasen. Lurigt värre! Thomas tog dock 3 av 3, undrar om han har tjuvtränat? Han är analytisk den där mannen. Det visade han även upp när vi var på Åbytravet igår - han vann! Tror inte det var nybörjartur, för han kollade verkligen tabeller och tog sig an uppgiften på riktigt. Jag gjorde också det, tyckte jag. Men mina pengar sa *poff* och försvann in i Åbys djupa fickor.

Konstaterade att travhästar heter väldigt roliga saker. Practical Joke, till exempel. Skully Gully. Majors Snapscho. Yoggi Hornline. Sven Olof. Year in review. Det tar aldrig slut!!

Väldigt nöjd med helgen helt enkelt. Imorgon: seminarium, rätt in i verkligheten igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback