2010-09-30 :)

Jag gillar att förra inlägget drog fler kommentarer än vad mina inlägg oftast gör - det tyder på att folk gillar värme i vardagen! ♥

Mera sånt, heja heja till oss allihop!

Nya grannskapsbekanten ringde ikväll, lagom jag hade fått en kopp kaffe och bäddat ner mig under täcket i soffan, och frågade om jag skulle med till Willys och handla. Sagt och gjort, svidade om till jeans och kilade ut till hennes bil och handling blev det! Tog emot att slita sig från soffan men guld värt att få handlat ikväll istället för imorgon, för då är det jobb igen. Dessutom får man passa, roligt att hon ringde tycker jag :)

Jobb hela helgen, ska bli trevligt och jag hoppas bara att jag är helt frisk tills imorgon. Energi är ju bra grejer.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback