2010-02-22 Starta eget?

Ja, vem vet. Kanske är det starta eget som jag borde göra. Det skulle nog vara kul.
Men, å andra sidan är det inte helt säkert att det jag vill göra passar bäst i den formen. Eventuellt är det mer lämpat med en ideell organisation. Möjligt, mycket möjligt.
Har idag varit på starta-eget-kurs, hur som helst. Spännande! Och mycket ovant. Fick frågan där - vad är dina starkaste egenskaper?
Jag tycker att mina tre starkaste egenskaper är...
...att jag är driven.
...att jag är lyhörd.
...att jag kompetent.
Om du skulle säga några egenskaper som du tror eller tycker är mina tillgångar, kanske framför allt i drivandet av en verksamhet, vad skulle du säga att det var då?

Kommentarer
Postat av: maja

Du är även empatisk och ambitiös- och viktigast av allt: du har även gåvan till att göra dina motgångar till utmaningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback