2011-01-05 Sjuk.

Feber och hosta. Idag gör det iaf inte ont i lungorna längre, som igår och i förrgår. Alltid något. Men helt pigg är jag inte för det. Och detta med sömn - återigen, det är nåt bra med det. Igår la jag mig på soffan klockan fyra när jag kom från skolan, vilade, sov, såg på teve och sov om vartannat. Sen gick jag in och la mig på riktigt klockan ett. Och sov till kvart i elva idag. Rätt bra jobbat.
Idag skulle jag ha varit i Torslanda och pluggat med ett litet studiegäng inför tentan i Socialpolitik vi har om 8 dagar, 13 januari. Redan när vi började kursen gick jag in med känslan "går det så går det" och "min första omtenta, det kan ju bli lärorikt...". Jag har inte tagit ut mig en sekund på den här kursen, jag har hittills läst en halv artikel. Det är bra jobbat för att vara jag!!
Nu när jag hade tänkt sätta fart är jag inte rekordpigg, kan man säga.
Har mycket gott att se fram emot bara i januari! En tripp till Växjö blir det, nu när vi ändå har bil i hushållet ett tag till. Det blir balett på söndag, min födelsedagspresent till Thomas. Det blir 2-årigt firande av relationen Tove&Thomas! Och annat mysigt som sker. Mycket bra månad, redan nu.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback