2011-01-16 Vänner.

I helgen har vi varit i Växjö för att umgås med Regina och Johnny - det har verkligen varit en helt perfekt helg, med mycket snack, skratt, god mat och spel! Allvarligt talat - man kan knappast ha det bättre än så, som vi haft det i helgen. Gilla gilla!

Nåt annat jag gillar är faktiskt regnet. Nu tycker jag att snön kan regna bort! Längtar efter att "kunna" gå ut och gå eller till och med jogga - utan att riskera besök på Sahlgrenska. Kanske bara är ursäkter för att inte träna..? Nä ;)

Två dagar ledigt nu innan ny kurs börjar på onsdag, ska njuta av sovmorgon och försöka komma iväg och träna när jag ändå inte har några större tider att passa. Behöver verkligen komma igång igen, fröken har blivit tung och kroppen trött. Bättring har jag lovat mig själv..! Pepp välkomnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback