2011-01-21 helg helg!

Har en spansk låt i huvudet, Es por tí, med Juanes, kan varmt rekommendera en Spotifysökning på den! Himla fin.

Idag har jag varit genomglad! Sådär glad och pigg som när man är i sitt esse! :) De senaste tre-fyra morgnarna har jag vaknat utvilad. Även om jag inte tycker jag sover dåligt annars så har jag i alla fall helt klart sovit bättre nu, det är väldigt sällan jag "bara" snoozar fem minuter, och sen går upp. Brukar annars känna som att jag skulle kunna sova timvis till.

Även om det inte var så svårt att ta mig ur sängen imorse så var det med glädje jag insåg att det är fredag! :) Fredagar innebär att lördagar följer - och det är först nästa vecka jag har en jobblördag inbokad. Så imorgon blir det SOVMORGON. Halleluja, säger jag! :) Sovmorgon är aldrig fel, oavsett hur gott man sover.

Önskar er en god helg, allesamman. Var rädda om varann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback