2011-01-23 Två år!

Tänka sig!

Idag är det två år sen Thomas och jag träffades live för första gången - på den vägen är det! Kan bara säga att jag ser fram emot många fler år ihop med dig, Thomas! Många roliga och spännande år!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vi passade på att fira med restaurangbesök igår, lördag är mera grejen för utgång kände vi. Det blev Sjöbaren, ett besök där får en att bli mer kär på kuppen.

Seriöst - det är sjukt bra mat där. Igår blev det tempura på räka och krabbkaka och en vårrulle med wasabikräm och soya. Varmrätt - chilipudrad marulk med risonisåsnåntingnånting. Dessert - en choklandfondant med kokoscreme, chokladfyllt hallon och chiliflarn. OH MY.

Blir ni inte hungriga eller åtminstone lite sugna av den här menyn... då vet jag inte vad jag ska göra med er!! ;)

Några andra förslag på era favoritrestauranger - gärna i Göteborg - vore kul!

Kommentarer
Postat av: filippa

hello monkey och cyranó är ju mina favvisar:)



och fint med lööööv i två år! hurra!

2011-01-24 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback