2011-07-19 Sovmorgon!

Imorgon blir det sovmorgon för fröken Öberg, det ser jag fram emot. Först kl sex måste jag gå upp då, tänk er! Vilken skillnad det är, en hel timma. Ska åka till verkstan med Oskar för att hämta ut hans motorcykel, sen får jag låna hans bil för att köra till jobbet! Lyx.

Jobbet rullar på, det är inte lätt, det ska gudarna veta! Men det är spännande och givande.

Magen börjar synas! Det är häftigt! Har jag tighta linnen så syns det absolut. :) De senaste veckorna har jag dock inte varit att leka med, oj oj. Jag har kunnat sitta och gråta och vara arg som aldrig förr ena minuten, för att sen sitta och skratta åt nåt kul. LABIL tror jag man kan sammanfatta det som. Har aldrig i mitt liv reagerat så starkt på saker som nu. Hormonrusch!

Hoppas ni mår bra!
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback