2011-03-02 Galet.

Det är ju alltid kul att skriva längre inlägg och sen råka radera dom. Jippi!

Hörrni - det är helt GALET att känna att något man brinner för tas emot på ett så bra sätt av andra, som utsattman.se gör av er och av människor jag inte känner. Startade FB-sidan i förrgår kväll och har redan 32 likes, varav ett antal är personer jag inte känner. Vilket är stort.

Jag hoppas att ännu fler kommer hitta sidan och på så sätt sprida den ännu mer.

Är med i dagens Metro i Skåne- jag trodde att den också skulle finnas i Gbgs-numret men nej. Så lite besviken är jag helt ärligt, men är ändå väldigt glad för att sidan omnämns i Skåne-numret. Artikeln blev inte lika lång som det utkast jag läste, men så kan det ju vara. Mediautrymme är det oavsett!

Tack för er pepp!

Sjukt häftigt är också att vid en google-sökning så kommer nu hemsidan upp som första träff! Förut kom ingenting upp vid en sökning på utsattman eller utsattman.se. Dessutom kommer ett antal länkträffar upp, på bloggar som har nämnt sidan. Stort.

:)

----

För övrigt har jag idag försökt kontakta min chefs chef för att säga upp mig (pga att min chef har slutat), vilket ska bli så himla skönt. Går det som jag tänkt, så jobbar jag sista helgen nu i helgen. Så då blir det till att säga hej då till dom goa gubbarna och till de andra i personalen.

----

Kram!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Läser din blogg typ varje dag, åh uppdatera snart dååååå

2011-03-13 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback