2011-05-26 Hemma!

Vi är hemma från Indien sedan cirka en vecka! Först nu känns det som att jag har landat, faktiskt. Det var en lång resa hem, och väl hemma insåg vi att Melker hade en enorm böld på käken. Akut in med honom, operation dagen efter. Osv, osv.

Det är otroligt skönt att vara hemma måste jag säga!! Det känns jätteskönt, att komma hem och verkligen känna att det är rätt ställe som "hemma" är.

Just nu har vi inga lektioner i skolan, först på tisdag och onsdag är det dags igen. Och då är det faktiskt de SISTA LEKTIONERNA på hela utbildningen. Är inte det helt galet?

Fattar det faktiskt inte! 3,5 års utbildning är slut, och 7 juni kan jag kalla mig socionom. 9 juni börjar jag nya jobbet i Borås, det är så häftigt!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback