2011-05-28 Städdag.

Senaste veckan har jag nog sovit mer än vad jag har varit vaken, och även när jag vaknat har jag varit seg och trött.

Men idag känner jag mig piggare och därför passar vi på att städa lägenheten. Det kan sägas såhär: inte en dag för tidigt! Vi städade av lite snabbt innan vi åkte till Indien, men sen har katterna gått och hårat ner överallt (även om vi hade lagt lakan på soffa osv.). Damm i ett trevligt lager...

Ytterligare ett skäl till att vi inte har velat dra igång dammsugaren har varit Melkers tratt - han ser inte alls lika mycket som vanligt och har gått in i saker och varit rätt stressad över det. Men nu har han börjat vänja sig, han har ju haft tratten i 9 dagar eller så. Så pass länge att jag oftare kallar honom för Trattkantarellen än för Melker :) Eftersom han börjat vänja sig, tycker jag att det idag är dags för en dammsugning.

Kul va..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback