2007-10-17 modernt fotbad.

Go kväll!

Idag har varit en bra dag. Bara en sån sak som att jag faktiskt fick sova i hela tio timmar..! Need I say more? =)
Ta sig ur sängen och fixa pulverkaffe och mackor. Ordna till gårdagens smink åtminstone lite grann, så man inte ser helt panda-aktig ut, sen iväg till gymmet. Har en grej mot att gå ensam till gym, har jag kommit på. En jobbig känsla som kommer in i mitt huvud, som säger mig att jag blir mer synlig om jag går dit själv. Men faktum är att tanken och känslan just bara finns i mitt huvud och det andra inte vet... Väl på plats gick det riktigt bra, svettades och mina muskler kämpade. Känner hur dom poppar upp där under vaddet, som en riktig Karl-Alfredina ;)

Kaffe med Tuna på Siesta, försökte förklara kör- och vilotiderna för honom nu när han vill ta taxileg.
Sen till Kristoffer ute i Bro för att hämta en router - därav detta moderna fotbad! Sitter med fötterna i en bunke varmt vatten, grönt av nåt flashigt badsalt. Samtidigt som jag bloggar! LÄNGE LEVE TRÅDLÖST!!!

Igår var jag med Tessan uppe i Fårösund och var statist för "Främmande fågel", en svensk film (eeh nej jag menar Hollywood) som utspelar sig på Gotland. Fågelinfluensan kommer hit, ack ve! Jag vet inte riktigt vad jag spelar, men nåt i stil med civilpolis/kontorsråtta! Det klär mig, haha! Vi var där i runt elva timmar, varav en hel del tid blev väntan men det var på det stora hela en kul upplevelse. Bakom-kulisserna-känslan, att få se hur dom gör. Mycket mer omständigt än jag trott, faktiskt.
´
Nu ska här filas fötter!

God Natt och Kram å hela kitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback