2008-07-30 Husgudar.

Nackspärr, eller vad ska jag klassa det här som? Jobbade igår, dopad av nåt med paracetamol och muskelsalva på halva ryggen och ner på armen. Strålade ju ut, aj aj.
Vaknade efter bara några timmars sömn, i princip av att jag kved när jag skulle vända mig. Det var väl då själva fan. Är så pass sned att det syns när jag ser mig i spegeln.

Jag tycker det är pinsamt att ringa chefen, IGEN, och berätta om nån fysisk j---a åkomma. Först svimmar jag å slår skallen. Sen blir jag sjuk å går hem å kräks, kan inte köra. Å nu "hej jag är klen och har ont i ryggen". Jag är aldrig sjuk, trodde jag?

Jobbigt att behöva ringa o krångla med chefens schema också, det är ju inte bara att jag inte jobbar utan att det påverkar honom eller andra anställda. Men, visst - jag hade lätt förstått om nån annan blev dålig, det är inte vad det handlar om.
Mest bara i min skalle som alla andra får vara mänskliga, men inte jag.

Ta en liten lyssning på Para tu Amor, med Juanes. Å kolla upp vad texten betyder, den killen är otrolig. Speaking of otrolig, så kan jag tipsa om Emil Jensen också, *tjat tjat* han är GRYM. Å sjunger på skånska :D

Dessutom, så körde jag i nättras Takidas producent till deras sista album! LÄCKERT! Lite som att köra en profet, eftersom dom är mina husgudar!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback