2009-08-16 Vernissagat.

Igår var det vernissage! Lokalen var jättefin och det såg riktigt proffsigt ut när vi kom in där, till skillnad från det ordnade kaoset som var i fredags kväll när jag gick hem från skolan!

Ett glas rött i handen klockan tolv på dagen och sen var vernissagen igång! Våra lärare var tydligen väldigt nöjda och stolta över våra arbeten, att de höll hög kvalitet typ genomgående. Det är ju kul =) Sen är det mycket, mycket av konsten som hängde på väggarna som jag inte fattade nåt av, eller som kanske bara inte tilltalade mig.

Mitt eget arbete, jag vet inte. Fina bilder - ja. Men om det verkligen landade hos folk det vet jag inte riktigt. Lägger upp bilderna på bloggen så småningom. Behöver scanna negativen först för just nu har jag dom bara i analoga papperskopior och det blir inte så stiligt att bara fota av dom direkt!

Idag blir det nog lugnt. Planen var gymmet eftersom det inte fanns tid till det igår men.. lite matt är jag! Vi blev bjudna på middag hos Veronica å Andreas efter utställningen, riktigt trevligt o Gott!! Sen råkade vi hamna en kort stund på WoW-fest med Thomas fd. guild (som det tydligen heter!) en vända! Heldag!

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren herself

Äh vad FAN!!!!!!

Tro på dig själv!

Klart att bilderna landade hos folk, det är jag till 100% övertygad om.

Ser framemot att se bilderna på bloggen eftersom vernissaget låg utom besökshåll/synhåll för oss ;)

Kram Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback