2009-08-18 Vecka 15 - imorgon!

Vikten.
Nä nu blev jag lite trött!

Väger samma idag som för en vecka sen (82,5) - nog för att helgen var syndig men jag tycker att jag sköter mig helt ok annars. Blä.

(Egentligen är jag glad att jag inte gått upp iaf. Innerst inne!)

Har börjat väga maten igen, det var något som gjorde grymt stor skillnad i början där. Sen började jag tänka att jag ju visste vad jag skulle lägga på tallriken - jo, hehe, gick ju sådär. Nu har jag gjort det några dagar igen och jag vet att det funkar för mig. Så nästa vecka ska det Fan synas på vågen också, även om det så skulle vara ett ynka hekto. Morr.

Skrev det här inlägget idag på förmiddagen eftersom jag tänkte att det ju var onsdag idag. fel! kanske hinner hända nåt till imorgon då hehehe...

Nacken.
Vilade mig igenom gårdagen med nackspärren. Somnade ganska tidigt och vaknade klockan ett av ren smärta. Tog mig iaf tio minuter att ens resa mig ur sängen. Hade väckt Thomas om det var bara för att hämta mer medicin men det är ju svårt för honom att gå på toa för mig ;) Sen vaknade jag vid fem igen, ont på nytt men iaf betydligt lättare att komma upp. Pratat in på telefonsvararen vid sjukgymnasterna på vårdcentralen! Hoppas dom ringer å ger mig tid =)

Tron.
Satu skrev en fin kommentar till mig om att jag har ett härligt djup och att tro handlar om att våga. Det ligger mycket i det där med att våga. Fast - jag tror ju =) Det är inte just tron i mig som är det jag funderar på. Däremot kommer jag fram till att jag nog kan känna mig lite ensam i att tro, i min familj så. Har ju dock vänner som e med på vad tron innebär och tar den på allvar. Flummar kanske ut lite, men är ni med på vad jag menar?

Läsa lite o kurera mig.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren herself

Ja du nackar...

Själv har jag "åkt på" en whiplasch skada...

Det gör så överdjävligt ont att jag vill dö.

Fortsättning följer.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback