2009-08-26 Vecka 16 å thai!!

Hej!

Igår var det dags för provträning på Fighter Centre - thaiboxning. När jag bokade in mig på det för några veckor sen tänkte jag att jag skulle hinna träna lite före, fixa lite till kondition - bla bla bla. Eller hur! Det började väl rätt bra men sen kom nackspärren.

Så, igår kväll slutade det med att Thomas följde med mig till centret enbart för att hålla mig sällskap. Det var slående likt känslan av att börja första klass: man går dit, håller handen och kollar efter nya klasskompisar längs vägen. När man ska säga hej då till sin ledsagare och han förklarar vägen är man så nervös att man inte kommer ihåg vad han har sagt.

=)

Det var riktigt, riktigt jobbigt. Tröjan var svettigare än efter något annat pass jag tränat och håret blött på sina ställen. Men så kul! Skönt att verkligen jobba när man är och tränar, känner att man tar i. Kul med teknikövningar också!! Så det blev till att köpa säsongskort, mycket som en utmaning för mig själv tror jag. För lite läskigt är det ännu ;)

Hur som haver, så är det vecka 16 och jag är nöjd!

Dagens vikt: 81,8 kg
Förändring: - 0,7 kg
Totalt sen start: - 4,9 kg

Bra! Skönt =)


Till sist:

Sara! Här är bilden på glasen. Jag tror att
dom egentligen ska vara raka, men på
våra är kanterna sneda. Kostade hela 20 kr styck!
Alldeles lagom =)


Kommentarer
Postat av: sissi

åh tycker det är charmigt med icke perfekta glas..saker........för livet är inte sådant..perfekt...........defekter hör livet till och dom är faktiskt ofta charmiga.........grattis till nystarten med boxningen och att du gått ner så bra..........själv är jag lite still nu men .........är som en fisk........väntar lite o snart är jag back igen.......hehe.........kram

Postat av: sara

Snygga glas :) Jag tror det e likadana som vi har å i så fall e de kaj francks design- samma som designat skålarna du tyckte bäst om! (tror vi :)

Thaiboxning låter som en bra grejj!!



2009-08-27 @ 09:18:13
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback