2009-06-10 Vecka 5.

Hello, god morgon. Säger en dagen efter-tove. Så mycket blev det väl inte igår?! En tjej i klassen gifter sig i höst och ett par andra hade dragit ihop till en pre-möhippa för de hon brukar umgås med i klassen. Givetvis blev det snopp- och brösttema. Kanonbra =)

Och vecka fem av mitt nya liv har det hänt det här på kroppsfronten:

Dagens vikt: 84,6 kg
Förändring: -0,2 kg
Totalt: - 2,1 kg :)

Förvånande nog gick det neråt på vågen - hallå i lådan..!! Det säger helt enkelt hur mycket nytta träning gör när man inte sköter maten - påminn mig gärna om det när jag vill sitta och tugga på nåt i soffan och det regnar utanför (typ som idag hehehe)!

Veckans träning:
30 min kondition gymmet
2 x 1h styrketräning
1h gymintro
3,5 km promenad

Summa summarum: jag är nöjd och lite extra glad för att det har gått neråt på vågen faktiskt, för det kändes inte så. Däremot har jag ändå känt mig nöjd med träningen =)

I eftermiddag kommer föräldrarna!! Skoj!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sissi

hej....tycker du är jätteduktig...läste oxå att du minskat massa cm ..måtten är ju a o o när man är så duktig som du o tränar som du gör.......då är det ju oxå lättare att unna sig.......den kombinationen är ju oslagbar........dit vill jag oxå nå en dag............skulle promenerat idag........men detlockar inte alls..........regn regn regn....nu önska jag att jag hade ett litet minigym hemma...........kram

Postat av: Bloggaren Herself

Heja, heja, heja!!!

Det går bra vännen :)

Kram Madde

2009-06-11 @ 10:40:29
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback