2009-06-13 Mys!

Jag myser!

Sängdags efter en lång och bra dag! Idag bar det av till Saltholmen och vidare ut till Styrsö ihop med mamma och pappa. Faktiskt första gången för mig att åka ut i Göteborgs skärgård, helt klart på tiden och jag vill åka ut dit snart igen!. Fantastiskt fint och läckert att hamna i en sån idyll inte så långt hemifrån trots allt. Mysigt!!!

Ikväll har vi dessutom spelat Carcassonne, ett sällskaps/strategispel som är riktigt kul. Det var en av grejerna som jag ville göra ihop med Thomas och mina föräldrar när dom var här, nog för att det är något som vi ofta spelar bara han och jag, och en känsla som jag ville dela med dom också.

Marcus var ju här en dag med, och vi började med en ordentlig frukost för att ladda upp inför Botaniskan i regnet. Det var ju inte trängsel bland blommorna och regndropparna kan man konstatera! =) Fick jättefina bilder därifrån, tänkte lägga upp sen nån gång.

Utöver Botaniskan har vi turistat kring med Paddan och köpt goda grejer i Saluhallen, ätit riktigt god mat och druckit lyxigt kaffe på stan. Räkor, ost och rödvin hemma, sett både Clintan-film och Ice Age. Klockrena semesterdagar fyllda av mys, helt enkelt!

=)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback