2009-06-16 Samlingen!

Nu när jag har det mesta av mina grejer som har legat i kartonger i Visby i flera års tid har kommit för att bo i Göteborg hittar jag små pärlor här och där!

Min kubsamling bland annat!! =) Först; min snabba ;) 3x3x3-kub tillsammans med mina två 2x2x2-kuber. Dom där små kan jag inte lösa - fattar verkligen inte hur det ska gå till. Trean minns jag ännu, tack och lov!!



Sen har vi dom här små pärlorna:



Den triangelaktiga - ingen aning hur man gör. Tips? Den större är inte så svår som den ser ut, man gör ungefär som med 3x3x3-kuben och fixar lite extra på slutet "bara". Sen har vi ju den eviga: ormen. Som jag inte heller har nån aning om hur man får till en boll eller vad det nu är vad den ska bli, som ni nog ser ;)



Väntar nu på att Thomas ska komma hem för att gå och träna ihop med honom. Under tiden tackar jag ödmjukt nån makt för att Ninja äntligen har lagt sig till ro i mormors gamla fåtölj, istället för att riva på den - som hon gör enbart för att jävlas och för att hon inte orkar hitta på nåt annat. Kattrackare!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback