2009-06-22 AC/DC.

Antal invånare på Gotland: cirka 57 400.
Antal personer på Ullevi igår: cirka 57 200.

Hehehe. Galet mycket folk och ändå känns det inte som att det skulle vara SÅ många! Skumt!!!







Är jätteglad att jag valde att följa med när Daniel skulle boka i vintras. Läckert, läckert!

Skolan idag bjöd på kamerateknik och därefter studiogenomgång. Har aldrig förut varit i en studio så det var mycket intryck och det känns som en utmaning att lära mig behärska det (som planen är, med min projektidé). Boka in 15 augusti kl 12.00 för vernissage, för den delen. =)

♥ Till sist: en tanke på Niclas, för många ord är överflödiga... Tolv år sen idag. 1972-1997 ♥

Kram.

Kommentarer
Postat av: filippa

Kanske tyder det på att Gotland är en liten liten ö?

Fest den 11e! Jippie!

Postat av: saraara

snygga bilder!!

kom å tänka på vår en kompis bilder när jag såg dem och tänkte du som e så fotointresserad- så här en länk!http://jbq.slashbox.net/

2009-06-29 @ 11:23:09
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback