2009-05-06 Material.

 

Här ett par foton från en vägg i vårt kök! Den på det gamla paret köpte vi på Lagerhaus, en glad-bild =) Såna ska vi bli när vi blir gamla tänkte vi.
Kokosbollen fick vi av Grynet när jag precis flyttat in. Ser god ut, väl man fattat vad den föreställer.

515f4202cdd7905a71c1e5d08300b0fa.png

 

 

Varit på fältstudieplatsen idag, V och jag. Först en strukturerad observation och sen en intervju. Intressant!

Frågan är hur man redovisar något om det inte är den bild man hade hoppats på (eller platsen hade hoppats på)? Hm.

 

Ikväll spelar ÖIS mot BP och jag drömde (!) att vi tog våra första tre poäng. Sanndrömmar - tänk om! ;) Har faktiskt fått en fribiljett till matchen via en kompis syster, men jag känner mig jättetrött efter dagen och vi har tre intervjuer imorgon. Det blir en kort promenad för lite hjärn-luftning och sen en tidig kväll.

 

Puss kram.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh vilket fint gammalt par! (Och vad sugen jag blev på cocosboll med skum i!!!!)



Bra att du ska hjälpa oss att måla! Det lutar ju åt att vi tar den, om den inte är jättesunkig. Då kan vi hänga och måla och fixa i juni när du inte fotar. Kram!

2009-05-06 @ 20:18:47
Postat av: sissi

haha...vilken kanon bild...skulle passat på filippas första sida ju......hoppas ni får till det på uppsatsen....vi kämpar oxå på med intervjuer.....må så gott kram sissi

Postat av: Bloggaren Herself

Så COOL bild!!! I like :)

Kram Madde

2009-05-08 @ 14:15:51
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback