2009-05-15 Prickig.

Lurigt med dom här prickarna! Jag började få dom i onsdags, några stycken, tror jag det var. Eller tisdags. Strunt samma - någon prick på ryggen, på benet, ett par på armarna, skumt. Kliade som sa-an och tänkte inte mer på det. Men sen har dom ju blivit flockvis flera, om än små! Veronica kom hit och pluggade igår (omvänt mot vad vi hade tänkt i fall om att jag skulle smitta en hel spårvagn med nåt!) och räknade till 16 prickar på ryggen. Jaaa vi pluggade faktiskt också :D

Ringde mamma och pappa, som inte är säkra på om jag hade vattkoppor när jag var liten. Diffusa minnen och allt vad det är. Hm!

Ja inte vet jag. Och kanske spelar det inte så stor roll, än, eftersom jag ju mår bra som så? Liiiite lite varmare än vanligt igår men det kan ju lika gärna bero på termometern... Hur som helst, annars e det väl kanske bett av något slag. Men, över hela kroppen? Mystiskt detta.

Tvättstuga idag, för säkerhets skull tvättar jag a-l-l-t i princip, kommer bli minst 6 maskiner. Kul... (när man säger sådär och låter tyngd och stressad så får man det att låta som att man tvättar för hand, sex maskiner. sluta klaga kvinna, maskiner som gör jobbet..!!!!!!).

Tack för pepp-kommentarerna =) Madde, oroa dig inte, det är ingen diet jag är på. Mer fysisk aktivitet och mindre portioner, mera sallad, typ. Och framför allt: varför äter jag det jag äter just Nu? Jag skulle inte palla att inte få käka pasta, eller att inte äta det ena med det sjunde. För att inte tala om godis ibland, eller kakor. Jag vill njuta, inte bara leva. Men man kan ändå ta det lite lagom =) Dieter tror jag inte på, inte för mig iaf - däremot kan det säkert funka för många, som en start iaf!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Hej hej :) Har du börjat lyssna på vår playlist än? Den är faktiskt riktigt bra tycker jag :) Den peppar ;) Har funderat på en sak när jag läser din blogg Tovisen. Till att börja med så blir jag alltid lika imponerande hur ärlig du är. Du lyckas alltid kännas personlig och samtidigt behålla din integritet. Du lämnar aldrig ut dig själv utan delar med dig. Det gillar jag! Sen en fråga,skulle du inte kunna börja med att avsluta dina inlägg med vad som varit bra med dagen, som en dagens höjdpunkt?

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback