2009-11-03 Nackdax..

.. eller dax att nacka mig? Nää inte riktigt så illa den här gången, men nacken har börjat krångla och jag vet varför! Det är ju ändå tur det, mot förra gången.

1. Jag har slarvat med min hållning. Det började bra men sen glömde jag bort det. Nu sitter jag som man ska igen. Tror jag.

2. Jag har inte tränat ordenligt på 10 dagar. Toksvacka. Mina stackars muskler i min arma kropp protesterar som dom blivit upplärda (tydligen). Lite moment 22 dock, för jag har ju också lärt mig att när det känns såhär är det ingen idé att träna. Så - paus på den fronten.

(3. Jag har ännu inga inlägg, Anne.)

En promenad idag ska det hur som helst bli. Jag ska skolka (igen) och sätta mig med litteratur här hemma.

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får ta en skogspromenad med mig å Sture!

Kramen

2009-11-03 @ 11:16:16
Postat av: Bloggaren Herself

Jag säger bara en sak:

Fuck nackar!

Dom suger fett, för att använda en flitigt använd meningsfras av Joar ;(

Kram

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack



Oj, det var ju inte kul. Men igår blev jag jättesjuk, var hur jobbigt som helst.



Men hoppas du får en trevlig dag annars :D

2009-11-03 @ 12:03:13
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Satu

Hej puman!



Märkligt, jag har oxå nackspärr ... det är riktigt trist och smärtsamt. det blir ett plågat gäng i skolan i morgon =)



Håll tummarna för mäklaren i mitt hus imorgon!



Kram!

2009-11-03 @ 12:18:54
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: sissi

skobbar du....själv har jag hemmastudier idag..hehe.....man är så van att man ska närvara vilket vi ju faktiskt kan välja...vilket jag tycker är toppen......he...krya på nacken ....smörj in den med något bra........kram

2009-11-03 @ 12:52:32
URL: http://sissitack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback