2009-11-18 Vecka 28 och finbesök!

Goddagens!

En vecka-28-blogg och sen blir det göra-fint-hemma för i eftermiddag kommer självaste Regina till Göteborg! Fantastiskt fint underbart roligt, äntligen ska hon vara här hos mig :) :) :) Vi har pratat om det sen jag flyttade till Göteborg och nu är det dags!

Men på tal om ingenting, så såg jag nåt jättemysigt när jag åkte vagnen hem från skolan idag. Rätt mycket folk ombord, lite sådär immigt som det blir när regnet häller ner och folk andas (!). En man står några meter ifrån mig och det syns på hela honom att han har något mellan tänderna, att han letar med tungan, ni vet?

So far so good.

Sen tar han ett fast grepp om vad det nu är som sitter fast, inuti munnen, med sina fingrar, och tar ut det.

Tittar på det.

Och sprätter iväg det med fingrarna.

Mysigt!

---

Idag är vecka 28, och jag hade hopp om att ligga på under 80 eftersom det har gjort det en gång när jag tjuvvägde mej häromsistens. Nära är det i alla fall!

Dagens vikt: 80,2 kg
Förändring: - 1 hg
Totalt sen start: - 6,5 kg

Och framför allt har jag tränat thaiboxningen två gånger och tagit en promenad.

Minnena från boxningen i torsdags lever vidare högst aktuellt, i form av blåmärken så stora att de ser ut som en lårkaka tillsammans. Kan faktiskt inte sova på den sidan utan att det känns onödigt. Men det var det värt.

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: sissi

hehe...fräscht det lät det där på vagnen..not...iallfall kan jag lova att på min spårvagn hem är det alltid mycket saker som händer.........idag satt det ett gäng ungdomar och spela hög musik...de satt en och en och tog upp fem rader.........sen kom det på en lustig prick med en mkt högjljud och olydig hund......dessa två ljud ihop gjorde att jag önska mig bort......LÅNGT BORT.......KRAM OCH HA DET BÄSTA CU

Postat av: filippa

Urk!

Jag satt bredvid en snubbe som höll på att spy på vagnen imorse. Tack och lov gjorde han inte det, men han satt framåtböjd med en påse mellan benen hela resan:S

2009-11-18 @ 22:31:43
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: filippa

Urk!

Jag satt bredvid en snubbe som höll på att spy på vagnen imorse. Tack och lov gjorde han inte det, men han satt framåtböjd med en påse mellan benen hela resan:S

2009-11-18 @ 22:32:05
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Maribella

Men..vilket äckel du träffade på!

Ingen som fick det "vad det nu var" på sig hoppas jag!

Oj oj oj, vad du är duktig med vikten!! IMPONERAD!!



Kram

2009-11-20 @ 08:07:39
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Jennie

Å du undrar varför jag avskyr att åka kommunalt?! Speciellt efter att ha läst de andra kommentarerna...

puss å kram

2009-11-21 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback