2009-09-14 Ronnebyhelg.

Så var vi hemma igen, efter en helg i Ronneby (Blekinge alltså) med kräftskiva och allmänt hänga-med-familj-och-vänner. Det var mysigt att träffa dom samtidigt och skönt att komma iväg en helg bara sådär, jag gillar sånt. Som grädde på tårtan fick vi låna Veronica o Andreas bil, så det blev en roadtrip - jag som älskar att köra bil var ju lycklig bara av det :)

Själva kräftskivan, som var anledningen till resan, var rätt trevlig om än inget direkt röj. Framför allt åt vi världens godaste kycklingpaj. Dessutom har jag nog ätit mera godis och skräp i helgen än på ett halvår, summa summarum. Fascinerande vad fort det kan gå att komma in i gamla, skeva gängor istället för nya och skarpa!! Nya tag - yes!

Inser att det är bara ett par veckor kvar på kursen vi nyss börjat. Fyra veckor på en 7,5:a, shit! Det går fort kan jag säga! Kan vara en idé att börja läsa på allvar för att ligga i fas till nästa vecka när det är dags för hemtenta..?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter som en trevlig helg. Man måste få unna sig lite gott :) Puss

2009-09-15 @ 16:38:40
Postat av: Lisa

BRUM BRUM, KAARR PLOONK.

(puss och kram)

2009-09-15 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback