2009-09-30 Vecka 21

Hur blev det så att oktober är här redan imorgon? Jag fattar ingenting! Fort, fort, fort har det gått!

Igår köpte jag boxhandskar och tandskydd på klubben! Ovant att ha stora, klumpar till händer men skönt att kunna ta i när man slår så klart. Och sparkarna, åh jag gillar dom. Kanske för att jag känner mig rätt bra på dom. Så JOBBIGT med sparkar men dom är så roliga!


Dagens vikt: 80,9 kg
Förändring: - 4 hg
Totalt sen start: - 5,8 kg

Bra jobbat :)

(och jag ÄR jättenöjd att jag gått ner 12 kg det är bara att jag inte förstår rent.. tekniskt, så att säga, hur det har gått till att stå på snudd på samma klädstorlekar. men nöjd och glad för nedgången!)

Nu ska jag iväg och skriva ut tentan och skicka in den. Rätt ironiskt att jag är såhär sent ute med tanke på att den har varit klar sen i torsdags, bortsett från lite småfix. Har kopplat bort hjärnan och varit ledig :)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: sissi

skitbra jobbat..heja dig....själv är jag helt stiltje nu men det kommer en dag för mig med..kanske det blir lite träning med mamma på söndag....testa på intrim eller vad de nu heter............hatar o träna men kanske man kan omvända sig.........kramis

Postat av: Jennie

Tentor är till för att lämnas in i sista stund!

2009-10-01 @ 09:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback