2010-01-03 Snörvlig.

Goddagens!

Klockan stod på halv åtta i ett försök att sova åtta timmar, men det var före jag hade blivit väckt (eller: störd i försöker att somna) 5 gånger av vardera katt. Ungefär.

(men det är väldigt roligt att bägge två är hemma trots allt)

Spinningpass bas var inbokat klockan 10.15 men när man vaknat med huvudet fullt av snor är det nog idé att avboka tänkte jag. Sagt och gjort.

En promenad i solen kanske? Låter fint. Jag hade gärna tagit en promenad här:



Ikväll kommer våra fina kattvakter på middag hos oss :) Mysigt!
Och imorgon är det in i verklighetens verklighet och tentasnack hos en kompis.
9 sidor kvar att skriva. Yay!!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Maribella

Stackare!! Kanske är det så att det är min ettriga förkylning som äntligen hittat nytt hem...?

Kram och krya på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback