2010-01-20 Vecka 37.

Hello!

Andra dagen på praktiken var det idag, känns bara bra såhär långt!
Rätt många intryck, framför allt började jag gårdagen med att vara med
på möte med en handläggare i ett LSS-ärende, rätt in i verkligheten!

Idag har det varit lugnare, men har läst på om en metod som används i arbetet och på
eftermiddagen tog vi oss tid för en cykeltur på ön. Så jag ska veta vad dom pratar
om, allihop! Jag är utbölingen som inte fattar ens vilka öar det finns broar emellan - det ni!



Det här mitt arbetsfordon! Underbart att få ha en cykel som förflyttningsmedel, jag
hurrar högt! Lyx att få den rörelsen i jobbet, ingen aning hur mycket jag kommer
cykla men bara idag och igår har det ju blivit några kilometer. Kalasbra och roligt!
(och lite läskigt att cykla på snömodd och isfläckar)

---

Vecka 37

Dagens vikt: 80,3 kg
Förändring: - 10 hg
Totalt sen start: - 6,4 kg

Veckans träning:

1 x Indoor walking
1 x skivstång
1 x baspass
1 x yoga



Jag är glad för snart är jag tillbaka viktmässigt där jag var före jul
och träningsmässigt ligger läget bättre än vad det gjort på länge.
Mest nöjd av allt är jag att jag kom iväg på träning igår kväll,
efter en första trött dag på praktiken.
Jag tar hand om mig själv.
Heja mig!

Kommentarer
Postat av: sissi

hej...tack för tipset och jag försöker med ha med macka...mat och frukt......ej falla för fikafrestelser vilket jag brukar lyckas med men....långa dagar blir det........GRATTIS TILL KANONVIKTNEDGÅNGEN...SNART I MÅL IGEN ....gött o få cykla.......jag vet...bron går mellan hönö och öckerö........du kommer in på hönö sen åker du över till öckerö........vi brukar faktiskt åka till vänster i rondellen o sen snart ner höger o till en badplats om sommrarna......jag o familjen....dvs på hönö.................kraaaaaaaaaaaaam och cykla tryggt o fint o lugnt.......

Postat av: sarara

fin cykel! cykla på bara! jag har cyklat hela vintern och inte ramlat än. Jag tror att man ramlar lättare utan cykel :D

2010-01-20 @ 23:33:30
URL: http://aras.webbop.fi
Postat av: Jennie

Heja dig!!!



Vi har oxå tjänstecykel men det går inte att använda eftersom ingen orkar pumpa däcken. puss å kram

2010-01-21 @ 09:14:06
Postat av: filippa

vad fint att du tar hand om dig själv och tränar och har det bra!!!! heja!

2010-01-21 @ 10:45:47
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Mona

Hej Tove!

Är fn i Sundbyberg och besöker Lisa o hennes familj, hur treligt som helst - SÅ KLART.imorgon blir det hemfärd igen, men den 6/2 bär det av till Ronnbeby. Härligt det också!

Kram och hälsa!

Mona

2010-01-21 @ 19:09:45
Postat av: Mona

Hej Tove!

Är fn i Sundbyberg och besöker Lisa o hennes familj, hur treligt som helst - SÅ KLART.imorgon blir det hemfärd igen, men den 6/2 bär det av till Ronnbeby. Härligt det också!

Kram och hälsa!

Mona

2010-01-21 @ 19:10:29
Postat av: Maribella

Bra tjejen!! Ta hand om dej själv, det är så viktigt!!

Se upp med cyklingen...du har väl hjälm...?!

Kram

2010-01-22 @ 20:20:52
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Terese

I LOVE MY BIKE!!

2010-01-23 @ 22:21:30
Postat av: Madsuna

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-02-15 @ 09:39:40
URL: http://madsuna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback