2011-08-01 Oops!

Oj oj, inte hör det till vanligheterna att skriva blogginlägg på arbetstid inte! Men jag gör ett undantag. Är nåt så löjligt seg idag. Sirap bleknar i jämförelse! Tror tröttheten kan ha att göra med lite för lite frukost imorse (bråttom blev det) och så glömde jag att ta med mig fika till jobbet. Som tur var hade en kollega extra knäckebröd, made my day!

Men, det gick fort ut i blodet och sen kom koman krypandes. Sitter och skriver på en utredning - som går bättre än väntat - kanske är det därför jag tar mig tid till bloggeriet?

Helgen var verkligen finfin! I fredags: Sjömagasinet. Vilken upplevelse! Och detta tillsammans med finaste Thomas i världen. Det är himla härligt att bara bli mer och mer kär, i den man som är pappa till Pyret. ♥

I lördags var vi på burlesque-fest - det var också en upplevelse! Massor av vackra människor i häftiga kläder: korsetter, klänningar, någon i insatsstyrkeuniform (inte fel...), clowner och 50-talsfolk. Härlig stämning!

Jobb jobb! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback