2011-02-09 Fint!


Detta har jag fått av Sara! Tack! Vad gulligt av dig :)
Reglerna är tydligen som följer:

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv och sedan ge awarden till 7 andra bloggare.

Tillägg!
Skrev ju förut att jag inte ens läser sju bloggar. Lögn och osanning! Det gör jag visst. Men jag var rätt trött när jag skrev inlägget och uppenbarligen lite sinnesförvirrad. Några fler är tillagda.

regis.blogg.se
maja1983.blogg.se
cklaris.blogg.se
kalasgott.blogg.se
piacarlson.blogspot.com
hemmafru.taffel.se

Sen är det tydligen så att man ska skriva 7 intressanta saker om sig själv. Det är inte så himla lätt! Kanske framför allt för att det tar en utöver det redan hyfsat ego att ha en blogg som handlar uteslutande om mig själv. Sen om det är intressant eller inte får väl iofs vara upp till var och en, men läser ni vidare så antar jag att ni har nån slags idé om att det gör er nån nytta (annars behöver ni absolut inte läsa för att vara snälla :)).

Men saker jag funderar på, kan jag lista sju stycken.

1. Kärlek. Det är rätt häftigt, för att säga det kort, att ha hittat min kärlek. Stort.
2. Framtid. Vad vill jag "bli"? Vill jag vara anställd, vill jag starta eget?
3. Gotland. Den speciella plats ön har i mitt hjärta, kan ingen annan plats slå, vare sig nu eller i framtiden.
4. Motorcykel. Det skulle vara väldigt roligt att bli med motorcykel igen. Är alldeles för länge sen nu!
5. Färg. Jag vill ha mer färg i mitt liv, har jag kommit på. Det ger energi.
6. Lugn. Vart har jag min balans för lugn och uttråkning? Hitta nivåerna. Vara i det.
7. Lösenord på bloggen? Dem av er som läser och som vill fortsätta läsa, får gärna dra iväg en kommentar eller ett mail. Tror att lösenord på bloggen är dit jag är på väg, för att inte censurera mig själv som jag (trots allt) gör idag. Inom en tid blir det ändring, hoppas ni vill följa med :)

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilket fint pris! ;D

Lösenord på bloggen tror jag på! Man cencurerar sig alltför mycket annars....

Postat av: Maja

Du kan ju alltid slänga med bloggawarden till mig, så kanske man får något att skriva om. Lösenordsskydd är alltid bra, om du vill känna dig mer avslappnad i vad du skriver. Om du känner dig tillbakahållen idag utan lösenordet, så ska du absolut ha ett.

2011-02-10 @ 08:19:41
Postat av: filippa

jaaa jag följer med!

2011-02-10 @ 13:48:33
Postat av: Clara

Åh grattis! Sånt blir man ju så glad av!:)

2011-02-11 @ 22:44:11
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback