2009-07-04 Klibbigt.

Så galet varmt! Igår kväll, istället för att klibba fast i soffan (som är av tyg och inte en garanterad klibb-svett-soffa modell skinn) bäddade jag ut mig på ett par filtar på balkongen. Halleluja där, faktiskt, så skönt så det var löjligt. Svalt! =) Jag älskar att det är varmt hela dagarna utom på nätterna. Då blir det liksom lite för mycket! Tror min hjärna har kopplat ner tillfälligt ;) för jag sov 13 timmar i natt. Förmodligen en liten förkylning i kroppen, men jag låtsas att den inte alls bor där. För idag blir det stranden! :)

En kopp kaffe och fixa lite strandmackor och ivääääg!

:D

kram.

(senare!) Det blev ingen strand. Vi drack den där koppen kaffe på balkongen och stannade där istället. Lite bilder från dagen och en från Asperö förra helgen!


(shit va snygg han är!)

Kommentarer
Postat av: F

Åååå vad härligt med stranden! Har varit ute och gått länge, länge i solen i Torslanda. Jobb hela dan, annars hade det suttit fint med lite havsvatten. Akta dig för maneterna!

Postat av: Bloggaren Herself

Gud så söta ni är!!!

Lovely par :)

Kramis.

2009-07-04 @ 20:45:35
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Annepanne

söta ni är då :)

Kramar!

2009-07-05 @ 14:00:36
Postat av: Terese

Gud vilken fin bild på er :)

2009-07-05 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback