2009-06-02 Closer.



Closer - Joshua Radin. Det är min Annepanne som har honom på sin playlist på Spotify och jag har blivit helt frälst. Har hittills inte hört nån dålig låt han gör. Underbart.

Vad ovant det är med värmen - känns som att jag bara vill ligga med en bok i soffan, nä förresten. Bara lyssna på musik. Skulle väl klara av att ligga still i max en kvart, men jag övar! Igår läste jag ut min bok på balkongen, vet inte hur länge jag faktiskt låg stilla. Det ni. Olikt mig, men är man ledig får man ju göra vad man ska! ;) Sen var jag iofs så trött och uttorkad, trots vattenintag och äpple-keso-mellanmål med salt på, att jag inte orkade göra nånting alls. Man blir trött av att vara ledig!

Nu ska jag kila till gymmet och köra lite. Därefter blir det kooperativet och lämna litteratur vi lånat och käka lunch som dom lagat!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Å vad glad jag blir av att läsa att jag är "din Annepanne" :):):):):):)

Postat av: filippa

Åååå vill också balkonghänga! Ser fram emot en sommar med mycket balkonghäng med dig! <3

2009-06-02 @ 23:48:02
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: sara

Du har rätt i att man blir trött av att vara ledig. Idag sov jag till tolv- och fast det har jag inte orkat göra någonting vettigt än!

2009-06-03 @ 14:49:02
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback