2009-11-22 Vänskap.

Åh jag vet inte vart jag ska börja!

Har haft så jädrans bra dagar ihop med Regina när hon har varit här, massor av prat och vin som utlovat! Älskar att umgås med vänner som känner mig och min historia sådär som gamla vänner Kan göra. Det är nåt med det, nåt enkelt och liksom vilande - lugnt. Även om vi har varit sjukt speedade, kan nog Thomas intyga :) Han och vi har somnat gott om kvällarna, fullt tempo :)

Senast vi umgicks såhär mycket var när jag bodde på ön, och knappt då eftersom jag jobbade ihjäl mig i taxin. Nu när hon varit här har vi hunnit med att träna tillsammans - väldigt roligt och lite nostalgiskt!! Vi har vandrat på stan, 5-kampat på Liseberg ihop med några ifrån min klass, blivit bortskämda med finmiddag på restaurang av Thomas, druckit god öl på stan och ätit god mat och framför allt goda frukostar hemmavid. Plötsligt var dagarna slut och tåget gick tillbaka till andra sidan Sverige!

Känns underbart att vi ses om bara en månad igen! Kanske därför det inte gjorde lika ont och blev lika tomt som förut när folk har lämnat, för att man inte riktigt vet när man ses igen. Dessutom var jag galet trött och slocknade direkt när jag kom hem! :)

Imorgon firar Thomas och jag 10 månader - därav finrestaurangen igår. Tio månader - fort har det gått och jag trivs. Jag trivs riktigt bra.

Puss :)


Förresten, en av Creeds gamla fina låtar. Creed lyssnade vi massor på när vi spelade biljard förr i tiden. Fina.

http://www.youtube.com/watch?v=cVbZmCQT6Ec

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Grattis till 10 månader och till en härlig helg med din bästis!!!!

Har också haft en härlig helg...

För första gången på länge :)

Kände mig nästan helt normal!

Kramis Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback