2010-08-24 ?

Hörrni, jag funderar på om jag verkligen ska fortsätta blogga på den här adressen. Tycker det blir längre och längre mellan gångerna och jag är inte så "på" som jag var förut.

Ska filura vidare ett tag till men är inte helt säker på att det blir en väldigt lång fortsättning (men man ska väl aldrig säga aldrig).

För övrigt har jag ju (som sett på Facebook) fått extrajobb på ett HVB-hem för män med missbruk. Spännande! Ska jobba en långhelg i månaden, blir ju kanonbra!

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: filippa

Jag tycker det är bra att du har en blogg så att jag kan läsa om sånt som händer i ditt liv:), men det är ju svårt att vara alltför privat på en öppen blogg. Ett alternativ kanske är att ha en låst blogg, för dina vänner (eller bara för mig;)), men det ska ju vara roligt att skriva också. Inte något man känner sig tvungen till!

Postat av: sissi

inte ska du slut blogg int....men jag tror nog alla har perioder då man bloggar lite mer eller mindre..........mitt önskemål är blogga vidare kram

2010-08-25 @ 12:26:41
URL: http://sissitack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback