2007-10-11 Que descansen...

Hej!

Tänkte att det nog var dags att börja blogga mer aktivt här istället för på Lunar, det blir ju en ganska logisk avgränsning om man håller sig på den sidan. Att jag stannar där handlar väl mestadels om nostalgi, gick nog med för uppåt en sisådär 7 år sen... Men! Det ena måste ju iofs inte utesluta det andra.
Jag kan ju skriva lite här och lite där. Eller köra en lat variant och kopiera/klistra in hehe, som jag precis gjort med några inlägg ;)

Jobbat idag och sen träffat Regina. Vi gick till Bistro, planen var öl men för min del blev det kaffe. Dels alldeles för trött för alkohol, dels så ska vi ändå dricka imorgon kväll. Det får räcka! Hade iaf en väldigt kul kväll med Regina, jag skrattade så jag hade ont i magen ett tag där =) KAN ha haft lite att göra med att jag e helt slut hihi...

Sovdags med andra ord!
Kram och hej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback