2008-08-29 Göteborg.

Hemma!

Landat i soffan, sådär som jag trivs när jag vilar och vila behöver jag nu! Intensiva, jätteroliga och sköna elva dagar med Grynet, är bara så glad att jag har henne och andra så sköna vänner i mitt liv. Måste börja med att säga det!
Hade tänkt att dra sjukt sköna historier om en del folk vi träffade under dagarna där uppe, men just nu är min hjärna knappt påslagen, alltså blir det korta meningar och mer av en fotoblogg idag!

Efter de där dygnen i Gällivare tog vi tåget till Abisko! Såhär kan det se ut då ---> 
=)
När vi började vandra Dag 1 hann vi en kilometer innan det var dags att dra på regnjacka och regnskydd på ryggsäckarna. Sen fick vi traska så en stund - gjorde absolut ingenting, var skönt i luften och behagligt att gå!
  Säger inte mycket om vidderna.. Å framför allt, säger det ingenting om hur mycket vatten kan låta! =)
Det finns FÅ människor, tror jag - som kan bli så lyckliga över att hitta ett hjortron. Grynet är en av dom!! Haha! Sen hade vi sagt att vi absolut inte skulle plåga våra vänner med tretton miljoner bilder av fjäll och toppar, vyer. Så vi har skippat det. Mer närbilder, många leenden, säkert flera bilder som mest är fina för oss - för att vi var där. Känslan av att sitta och luncha med utsikt över en fjällsjö. Lugn. Eller att fnittra när man pratar och får pausa för att det kommer folk gåendes (en viss censur får man väl hålla även i fjällen? hehe), mutat varandra med russin och choklad när vi börjat känna horn växa ut.. (väldigt sällan!!).



Hoppas ni gillade bilderna!
Nu får det duga för idag, är så trött.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Gud va kul att se, jätte fina bilder =)!!

Ska bli kul att höra mera!! Puss

2008-08-29 @ 18:26:00
Postat av: Bloggaren Herself

Härliga bilder!!!

Måste ha varit en toppen-vandring!

Trägårdstomten, var den eran eller var det en liten kompis som följde efter er ;)

Söt!!!

Jag ska nog också gå på fjällvandring nån gång.

Med rätt person..

Denny är det nog ingen idé att släpa med, han hade dött efter en dag ;)

Kramis vi hörs.

P.s. Hoppas du fått ALLA mina tack för födelsedagspresenten. Annars: Tusen Tack för en Otroligt Fin Present!!! Jag är såååååå glad :) D.s.

2008-08-29 @ 20:10:58
Postat av: Angelica

Fina bilder!! Ser kul ut :)

2008-08-30 @ 17:29:31
Postat av: Flippo

ni är så snygga!!!!!

2008-08-31 @ 18:25:09
Postat av: Bosse

Ni ser ut att ha haft sjukt kul, men vad i fridens namn har en parlinotomte i fjällen att göra, han har juh ingen mottagning??? ;) Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback