2008-10-07 Intense.

Vilken dag!
Väldigt bra dag, för övrigt. Frukost med rock på radion, bra start bara det. Dessutom har jag som en del av projektet mitt-nya-liv börjat lära mig det här med havregrynsgröt. Har gjort tappra försök förut men allvarligt talat - vad är det med konsistensen på det där? Nåja. Om man följer goda råd från olika håll kan man få till den riktigt bra, och låtsas att det är risgrynsgröt, som ju är riktigt gott. =) Dessutom inledde A-L mig i att cykla till skolan. Väldigt bra.

Fotboll ikväll... VI VANN och vi vann precis som jag tippat ---> 4-2 ♥ ♥ ♥ ♥
Vilken match! Från att ha legat under med två mål på bara tio minuter, till att ordnat till det något sånär till 2-2 efter tjugo. Så förblev det den halvleken, för att i nästa ta 3-2 och på övertid, med bara nån minut kvar, få till det fjärde (och planerade hehe) målet... Bara tre matcher kvar. Puls!

På väg hem fick jag sms från Tessan alias Eva Röse, hon hade sett mig ett par gånger i Främmande Fågel. Hon intygade att jag var snygg ;) Hade ju självklart velat se det, men matchens utgång gjorde det värt den missen.

Läggdags. Nöjd.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Eva Röse

Duktigt med havregryn, men det är ju hur GOTT som helst. Inte klaga nu!!

Puss

2008-10-08 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback