2008-10-09 =)

Igår såg jag pensionärerna spela schack mot varann nere på bibblan vid torget. Såg mysigt ut, dom verkade trivas. En stackars gubbe fick storstryk av en toksmart gubbe, men dom verkade trivas =)  Idag tog Daniel och jag pensionärspoäng och spelade boule i höstsolen, mycket roligare än jag väntat mig!! Kan ha att göra med att jag vann ;) Han fick pisk, he he he...

Tvättstugan i förmiddags, tre maskiner. Väntade på tumlaren och nynnade lite på en låt - vilken fin akustik där nere! Det har varit en sån dag idag. Nån slags harmoni, en sån där dag när texten i låten man lyssnar på går rakt in i hjärnan och sätter sig. Pluggat så att hjärnan nådde kokpunkten... Ett par kapitel kvar att läsa imorgon så jag kan vara nöjd inför helgen, hos Tessan i Malmö! Vi ska käka sushi, bara vara, gå på tatueringsmässa, gå på fest och träffa mitt Fjäll-Gryn! Ser fram emot det! Nu är det sängen som står på listan. Så trött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback