2009-09-30 Sovmorgon.

Kallas även skolk. Idag fick det bli så - kom inte ur sängen. Men det blev en skön morgon, efter en god natts sömn, första på länge faktiskt. Frukost i tystnad med en tidning. Skönt att dra på sig NYA strumpor, gott med kaffe och den äckliga spindeln på väggen fick faktiskt Leva. Ett tag till, nåde den om den kilar ner mot golvet - så länge den sitter på tapeten gör jag ingenting, vill inte förstöra Daniels fina inredningsarbete ;)

Ska skriva nu, på arbetet som ska va inlämnat på torsdag. Sen skola vid 12.

Skippade fotbollen igår, jag var tvungen att läsa en hel del igår och det blev faktiskt så med =)
Tyvärr förlust mot Qviding, med två noll. Nästa gång ska jag INNAN jag tippar resultat kolla vilka spelare som är med. Både Allbäck och Zavadil var avstängda efter förra matchen (den skulle man helt klart ha sett, verkar ju ha varit full action) - två sjukt bra spelare. Finns en grupp för Zavadil på Facebook, "Klona Zavadil" haha, dom hävdar att han är bättre än Zlatan.. Well what do I know? ;)

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom som hävdar det LJUGER ;)

2008-09-30 @ 19:18:14
Postat av: Bloggaren Herself

Shit Tove...

Nu börjar du komma igång :)

Du skriver ju varje dag!!!!

Kanon.

Jag mår MYCKET bättre och är SÅÅÅÅ glad för det.

Ta hand om dig.

Kramis.

2008-09-30 @ 22:14:58
Postat av: Terese

Bättre än Zlatan...!!! Who says??

2008-09-30 @ 22:59:40
Postat av: F

N Ö R D!!!!!

Och jag älskart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback