2009-08-14 107...

...år gammal känner jag mig! Trött som f-n och då sov jag ändå middag när vi kom hem från stan vid sex-tiden ikväll.

  • Pratade med mamma om vernissagen som ju är imorgon och hon berättade att det är mitt livs andra vernissage, tydligen var den första på dagis! Då bjöd vi på saft och salta pinnar när vi visade upp bilderna vi målat tavlor på papper strykta med sockerlag och sedan färg.

  • Häromdagen på gymmet lyfte jag mer i benpress än mannen som tränade den efter mig, trots att jag har sänkt efter mitt uppehåll. Genusteorier till trots kan jag inte låta bli att 1) tycka det är jä-ligt gött att det var så 2) undra om han var skadad och rehab-tränade. Ja, jag hör hur skadat det i sig låter att tänka som punkt 2. Men så var det!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback