2009-02-09 Jobb.

Goddagens!

Tagit världens längsta morgon(förmiddags-)dusch, jag tror det var ett undermedvetet försök att fördriva tiden från studier. Ska väl snart sätta mig o vara flitig eller nåt åt det hållet. Kaffe? Yes.

Jobbade igår! Det var ju klart på tiden, andra passet utan handledning. Ett tag kände jag mig mest överflödig och det är ju en måttlig rolig känsla. Men det ordnade upp sig när det blev mer att göra - installerade och bröt besök, framför allt. Basic saker men saker jag inte gjort förut, inte ensam iaf. Promenadvaktade ett gäng gånger, dels långa men också korta för några som sitter avskilda för tillfället. Lyssnat på historier och - tror jag - gett någon lite lugn. Hoppas det.

Ett gäng ur Krim-kursen i skolan ska på studiebesök på anstalten nån gång ganska snart och jag hade inte tänkt följa med. Men jag tror jag ändrat mig, efter ett snack med en kollega igår. Troligen lär vi få reda på andra saker när vi kommer i grupp på det sättet, kanske mer med fokus på programmen och behandlingarna. Det vore ju nåt att få lite mer koll på, ska kolla om jag kan få följa med ändå.

På tal om ingenting är jag på nåt sätt fascinerad över hur lugn jag känner mig med nån som är så ny i mitt liv, men som känns så rätt så det bara snurrar i skallen. Som man kan vakna med mitt i natten och lé emot utan att tänka efter minsta lilla. Vart kom han ifrån egentligen? =)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself..

Visst är väl härligt att vara KÄR!!! Du verkar så lyckligt gosigt glad :)

Fick lite skvaller från K i helgen när jag körde FÖRHÖR ;)

Vi fick se bild oxå.

Han såg JÄTTESÖT UT!

Kramis La Sticko

Postat av: Karin

hehe jag vet var han kan kom från.

Kram på er båda =)

2009-02-09 @ 21:37:39
Postat av: john

ååååh vilken fiiiin blogg tove-pove. du undrar säkert vem jag är. eller jag hoppas det. jag skall läsa alla sviiiingamla inlägg och ställa pinsamma frågor (om jag lyckas finna några av tillräckligt hög klass) nästa gång vi ses. ! skojjsigt ehja.

2009-02-10 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback