2009-02-23 Godishelg.

Måndag morgon!

Man vaknar (knappt). Gosar in sig lite till. Reser sig upp och DÅ slår huvudvärken till. God morgon helt enkelt =) Får nog bli några piller innan avresa till en dag i grupparbetets namn.

Terese och Terese har varit här i helgen, celebert besök från både Karlstad o Malmö med andra ord. Mysigt att träffa dom.  Soft kväll hos Filippa i fredags, dryckesspel (farligt) o sjuk humor =) Sen fika i Haga i lördags, hittade ett jättefint fik där, personligt, mysigt.

Känns som att vi har ätit hela helgen faktiskt, bara goda grejer dessutom!! Vi slutade ju inte när tjejerna hade åkt inte, T o jag körde en ost/kex-kväll som fin avslutning. Tror det kan ha haft att göra med att vi tog en promenad från Centralen till Kortedala - well, det var iaf planen. Men eftersom Göteborg + snö inte är en speciellt hållbar kombination var vi plaskvåta om våra fötter redan efter en kvart. Så vid SKF handlade vi mat och värmde oss i affären - kan ha varit då några ostar slank ner i korgen.. ;)

Fick mail från en i dykklubben, jag har tydligen vunnit procentuellt i antalet dyk jag gjorde 2008. Jag hann med 17 futtiga dyk - men det är dock ändå en ökning på 467 procent!! Det ni! Sen att Micke i klubben har gjort 130 dyk, det är ju en annan sak ;)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself..

Låter som en bra helg!!!!

Nu ska jag hae en bra VECKA med Joar och Denny. Jobbar bara imorgon. Ha det bra.. Kram La Mad

Postat av: Sten

Grattis till dykuppryckningsprocenten!

2009-02-24 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback