2009-01-27 Take That.

Haha ännu en liten nostalgitripp när man slår igång radion: Take That. Det var tider det. ;) För nån månad sen hörde jag nån av East 17's låtar också, Ännu längre sen (kanske finns en anledning? men jag vet att jag var frälst).

Vilar, blev hur eftermiddagsseg som helst. Kanske ska ta o dricka mitt the som stått å dragit i en halvtimme snart? Lyckat =)

Blev en lite oplanerad sovmorgon i morse, kan man säga. Innebar att jag missade yogan jag hade tänkt gå på, men dock ändå lite solarium på Friskis. Helt ok morgon måste jag säga =) Lyx.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Take That! :-D Det var sannerligen inte igår, haha

Postat av: Bloggaren Herself..

Hej sötis...

Solarie, hm...

Skippa SOLARIET, livsfarligt.

SPARA din ungdomliga HY och skaffa inte rynkor eller MEDELÅLDERSACNE i förtid.

Take it from the LOOSER :(

Kramis La Acne ;)

2009-01-27 @ 22:13:13
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Terese

Du är värd all lyx du kan få :) Puss

2009-01-28 @ 12:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback