2009-03-04 Så ja!

Nu är det på gång! Har ÄNTLIGEN börjat med tentan. Känner iofs att den kommer bli längre än riktmärket 3,5-5 sidor, är redan uppe på 2,5. Men har kollat av och det ska tydligen vara helt okej. Behöver läsa in mig mer på litteratur om sexuella övergrepp och våldtäkter, hör ju ihop med min film (Monster) och den texten ögnade jag igenom nu på förmiddagen... Hum!

Nu är det dags att bege sig mot Chalmers och en liten dykarklubb på styrelsemöte - nåja, inte så liten för den delen. Dessutom firar CDK 40 år på fredag, så imorgon på den vanliga torsdagsfikan är det smörgåstårta, tårta och öl samt vaka in på fredagsnatten. Ganska läckert med 40 år för en dykarklubb faktiskt, har ju hänt en hel del med tekniken på den tiden.

På tal om dykning så KANSKE det är dags för mig att hoppa i vattnet snart igen? Gjorde ett dyk i september senast. Vattnet, snälla bli lite varmare nu.. jag hatar att frysa..!!! (ja ja ja man kan klä på sig mer, jag veeet!!) ;)

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Terese

Jaha var det det styrelsemötet du pratade om, låter ju trevligt det!! Japp ett dyk tror jag på :D:D:D

Puss puss

2009-03-04 @ 17:38:03
Postat av: Bloggaren Herself..

Dyka nu...

Hu!

Jag får reumatism bara av att tänka tanken att hoppa i plurret så här års.

Men jag antar att sikten i vattnet är fantastisk när det är kallt.

Det måste verkligen vara en PASSION att dyka om man ska stå ut med kylan.

För SÅ mycket kläder kan man väl inte ha på sig under en våtdräkt/torrdräkt.

Hoppas det blir DYKVÄNLIGT snart då da ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback