2009-03-11 Åhå.

Afton!

Kör den lokalpatriotiska stilen och ser på Halv åtta hos mig - dom är ju på Gotland. (Kan nån skicka kommentatorn till ett annat program eller en annan värld? Han är så kass). Har kört gourmétmiddag ikväll, kan man väl kalla det =) Thomas å jag gjorde matvåfflor, med rödlök, ruccola, keso å räkor. Gott! Som vanligt blir våffeljärnet mest effektivt när man gräddar sista våfflan men det gjorde ju bara efterrättsvåfflan med keso och jordgubbssylt ännu godare!! =)

Har jobbat idag. Skrivit upp mig på fyra pass till den här månaden, får se om jag får jobba då. Skulle va skönt att komma in i det lite mer och det vore väl inte helt fel att få in dom slantarna på kontot nästa månad heller. Var med Veronica på Ullared igår - man kan säga att jag rekognoserade markerna!!

Bilden jag har haft av Ullared var "budget", "tantigt" och "neeej". Så fel! Har bränt x antal kronor som jag egentligen inte har (hade) men å andra sidan köpt saker jag behövt och som skulle kostat mycket, mycket mer i 'vanliga' affärer. Typ: träningsskor för 500 spänn (ord. ca 800?), en vindjacka för 325 kr (ord. 500-600?), luvtröja för 130 spänn osv osv. Dessutom två par finfina skor för 430 kronor - hade kostat dubbelt annars. Varför har det så dålig stämpel, undrar jag?

Dessutom har Martinshop öppnat där också. Då är det ju komplett. Hö hö hö.

Diskbaljan nästa.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Men Tove det är ju Helge Skog som gör hela programet ju han e kanon :D



Vill oxå till Ullared och äta vofflor.....avvvis!!



Puss puss

2009-03-11 @ 21:44:40
Postat av: satu

ÄNTLIGEN!!! Så har du hittat grejjen med att shoppa mycket och billigt ;) ses snart, i hope! Puss & kram

Postat av: maja

hehe...sa ju att gekås gick att överleva. Letar man ordentligt kan man hitta riktigt schyssta träningskläder från Nike där, och Koola Anna brukar det finnas utförsäljning av där också. Bara en tidsfråga innan Gucci och Prada hittar dit:)

2009-03-23 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback