2009-05-25 Hemmamåndag...

...och hemmatisdag! Veronica och jag satt och gick igenom arbetet i förmiddags, det skulle ju skickas in kl 12. Vi ska ännu skriva klart diskussionen och eventuellt ändra det som anmärks på under opponeringen på torsdag. Men, tills dess är det lektionsfritt och mycket tid att läsa in sig på dom andras uppsatser! Härligt!

Fick tipset att fokusera på det man är nöjd med hos dig själv fysiskt, för att peppa sig själv och liksom se det man e mindre nöjd med som inte så viktigt. Svarade på det mailet och då blev min lista över fyra saker jag tycker är fint på min kropp (det finns fler men de första fyra jag kom på):

1. Mina ögon
2. Mina axlar
3. Min rygg
4. Mina vader
och så lägger jag till en punkt 5: mina armar, biceps.

Tror på att se det bra med saker före de dåliga, även om man inte ska försöka förneka hur sanningen är. Men man kan välja hur man vinklar den.

Puss kram.

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Du är bäst Tove! Tror på dig :)

Postat av: Anonym

Tove! Jag kan nämna minst tio saker till på din kropp som är perfekta!

2009-05-29 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback