2009-10-09 Bra dag.

Såhär är det:

  • har världens bästa grupp i skolan, vi är sex pers och jag gillar verkligen varje person och hur vi verkar fungera tillsammans. topp! framför allt eftersom vi ska grupp-hänga hela kursen igenom, fram till i mitten av januari och växa var för sig och inom gruppen.
  • kursen är riktigt, riktigt intressant och jag tror den kommer växa för varje dag. mer om den senare.
  • kursen är riktigt, riktigt massiv och jag tror jag kommer få plugga snällt i helgen för att ligga i fas.

  • den friterade fetaosten på Meze i Vasastan är snuskigt, löjligt, sjukt, underbart god. Igen, jaaa!
  • den friterade camenberten med friterad persilja och hjortronsylt var en speciell upplevelse. kommer troligen testa igen om några år mest för att uppleva gamla tidiga minnen från restaurang med min fina man och trevliga vänner. i övrigt är hjortronsylt Lätt godast varm tillsammans med vaniljglass!

I helgen blir det hemmafix, det blir plugg, träning och söööömn. Behöver börja fila på CDK:s hemsida på allvar, bara gjort mentala skisser hittills. Eventuellt blir det ett försök att få ge blod, hittills har dom inte velat ha mig, dom menar att mina värden är rätt dåliga för att dela med sig av. Men det vill jag tro att det var förr, och nu är nu!

Kram på er, ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas på att nu är nu!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback