2009-10-22 Femme.

Goddag!

Nyss hemkommen från dagträningen på thaiboxningen, kan sammanfattas såhär:

Jag har hoppat hopprep så att det smakade järn i munnen och fått ta emot sparkar mitt i magen och i sidan så jag blev förvånad av känslan, samt känt svett rinna ner i ögonen.

Myycket mer himmel-känsla än helvetes-känsla, wow :)

---

Jag scannade ju av negativen från fotokursen i somras, men jag är inte alls så bra på digital fotohantering att jag klarar av att få dom som jag vill ha dom. Därför fotograferade jag av papperskopiorna häromdagen och här kommer de (konstaterar att ingenting går upp emot att hålla originalen i handen, punkt!):


Femme.









På utställningen hade jag de här bilderna och en till uppsatta tillsammans så de liksom nästan bildade en kropp.

Kram!

Kommentarer
Postat av: maribella

Så bra att det var mer åt himmel än åt det varmare hållet.... Förstår din känsla, är själv hög på endorfiner/adrenalin efter ett svettigt (typ vrida ur tröjan och torka håret)step pass!!



Kram

Postat av: sara

snyggaa bilder!

Men antar att man hade upplevt dem ännu bättre om man hade varit på utställningen. min favorit var nr5 om man räknar uppifrån och ner- den där hela skuldran syns från sidan.

Har också haft mer himmel än helvete på ett yogapass ikväll! Känns bra!

2009-10-22 @ 22:12:11
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: sara

snyggaa bilder!

Men antar att man hade upplevt dem ännu bättre om man hade varit på utställningen. min favorit var nr5 om man räknar uppifrån och ner- den där hela skuldran syns från sidan.

Har också haft mer himmel än helvete på ett yogapass ikväll! Känns bra!

2009-10-22 @ 22:15:14
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: Anonym

GRYMT SNYGGA bilder! jag vill gärna se de orginalen!!

2009-10-22 @ 22:21:19
Postat av: Tezzanolike

Kul att äntligen få se lite bilder :) Va häftiga, jätte kul att se!!

Puss

2009-10-23 @ 09:38:46
Postat av: Ulrika

Jisses..hunkor! kan man säga så?



Där ligger man långt efter..:)

2009-10-31 @ 12:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback