2010-08-05 Året Runt.

Nu är "semestern" slut och hemmafrulivet börjar idag igen. Hemma från ön, T:s semester slut, besöket av Bill är förbi - hemma är Ninja och jag kvar.

Tycker det blev lite väl tyst, jag. Konstrast tror jag det kallas. Bill kom till Göteborg i tisdags och då käkade vi middag på Sjöbaren i Haga alla tre (mums!). Igår åkte vi motorcykel i norra skärgården och avslutade med middag här hemma, fisk och skaldjur, ihop med Mona och Lennart som också landat i Göteborg.

De hade med sig en del saker till oss som vi inte kunde ta på flyget. Tio kilo sten till exempel! :)

Tystnaden som kom idag, lyftes av att mormor ringde, glad och pigg (89 år gammal!!), för att säga att hon fått brev av Året Runt. De gillar henne som prenumerant, troligen har hon väl varit det i rätt många år nu ;) så hon hade fått 5 nummer att ge bort till någon annan. Till mig! :) Gulligt. Fullt av fina livsöden och goa recept :P

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: filippa

Go mormor! Året runt is the shit!

Postat av: sara

Å så kan man lösa korsord :D

2010-08-10 @ 22:51:20
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback