2010-02-11 Vecka 40.

Hej!

Åh vad dagarna går fort. Första veckorna på praktiken var jag inte
så fasligt trött när jag landade hemma efter långa dagar och
träning på det. Nu har verkligheten kommit ikapp mig, jag är SLUT!

Fast "bra" slut! Har fått börja göra mycket mer grejer själv på praktiken nu.
Egna möten med klienter, fixa å trixa - tänka själv ;) till skillnad från
allra första tiden när det mest blev att gå bredvid och ta in information.
Nu händer det tonvis med grejer varje dag och det är roligt!
Går bra också, this far!

:)

Som sagt en smula trött bara, när jag kommer hem. Tur att jag fick Lund-helgen
och att det är fredag imorgon. För då ska vi på SPA när vi slutat för
dagen - fatta vad lyxigt!




Vecka 40 (igår)

Dagens vikt: 80,8 kg
Förändring: + 9 hg
Totalt sen start: - 5,9 kg

Veckans träning:

1 boxpass
1 medelpass

Well, well. Så kan det gå. Och det är helt okej.

För övrigt fyller en kär vän till mig år idag, en gammal taxikollega.
För två år sen exakt ringde jag upp honom, eld och lågor över min
pinfärska tatuering. Jag pratade-pratade-pratade lycklig om den och
sen undrade jag hur läget var med honom.

"Jo, tack, jag fyller år... Har du glömt det?".

Fan.

Sen dess har jag kommit ihåg det (ta i trä) och alltså minns
jag mycket väl även att min tatuering fyller 2 år idag. Lika fin än.


Puss! (och god natt)

Kommentarer
Postat av: sissi

åh va härligt det låter med spa.....håller med dig att veckorna går fort o man har fullt upp med att lära sig saker hela tiden......totalt slut om kvällarna är jag.....idag skall jag och ida plus en bibliotekarie på hjällbo bibban starta vårt projekt för mammor...skall bli så kul.........hoppas dom kommer bara för det är ju frivilligt .......ha en toppen spa helg....hoppas vi kan ses snart.........kramisar s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback